Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Succé för outdoorkedjans second hand-koncept: ”Det är positivt och sunt”

Publicerad: 24 februari 2020, 07:16

Outdoormärket Houdinis reuse pop-up i Stockholm lockar fler besökare än väntat. En ökad medvetenhet om behovet av hållbarhet och en positivare syn på begagnat ligger bakom framgången, säger projektledaren Jenny Kask.


Ämnen i artikeln:

ModeSport och fritidButikskonceptSecond handHoudini

Pop-upbutiken i PK-huset i centrala Stockholm öppnade i början av februari och är tänkt som en test under fyra månaders tid, berättar Jenny Kask.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News