Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Sporthandlaren vägrar vara defensiv – öppnar pop up för att ta igen förlorad försäljning

Publicerad: 28 maj 2020, 06:48

Ronnie Larsson, som driver tre Sportringen-butiker i Skåne, har som många andra tappat försäljning som en följd av coronapandemin. Men i stället för att kapa kostnader och permittera personal så väljer att han att satsa sig ur krisen. I dag öppnar han en pop up i C4 i Kristianstad som ska få fart på affärerna.


Ämnen i artikeln:

Sport och fritidButikskonceptSportringenTeam SportiaPop upCorona

Läs mer: Konkurrenterna blöder – så påverkas Team Sportia: ”Viktigt att vara relevant”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev