Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Skincity gör fysisk satsning – flyttar in tillfälligt i MoS: ”Mer personligt”

Publicerad: 10 oktober 2019, 05:30

Skincity omsätter 306 miljoner på nätet. Nu gör de entré i den fysiska världen med en pop up-butik i Mall of Scandinavia. ”Kunderna ska få uppleva Skincity på ett ännu mer personligt plan”, säger bolagets marknadschef Greta de Freitas.


Ämnen i artikeln:

Hälsa och egenvårdSkincity

Pop up-trenden är tydlig, främst bland e-handlare som vill hitta en ny kanal att marknadsföra sitt varumärke. Nu hakar Skincity på tåget.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News