Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Så ska Blomsterlandet höja upplevelsen: ”Inspiration på ett sätt vi tidigare saknat”

Publicerad: 3 februari 2021, 11:26

Genom att installera digitala skärmar i sina butiker vill Blomsterlandet höja kundupplevelsen. ”Vi blir mer snabbrörliga och relevanta i vår kommunikation”, säger marknadschefen Stephan Andersson.

Ämnen i artikeln:

HeminredningButikskonceptBlomsterlandet

Daniel Norman

daniel.norman@bonniernews.se


Med digitala skärmar hoppas Blomsterlandet kunna ge mer kunskap och inspiration till sina kunder.

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Market får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev