Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Så når Kungsängen ut till nya kundgrupper: ”Gör det enklare att hitta oss”

Publicerad: 1 juni 2020, 07:49

Genom samverkan med Åhléns och pop up-butiker vill Kungsängen nå ut till nya kundgrupper. ”Vi blir mer intressanta även för en yngre publik och vill vi göra det enklare för de personerna att hitta oss”, säger marknadschef Anna Björkegren.


Ämnen i artikeln:

HeminredningKungsängen

Läs mer: Kungsängen flyttar in hos Åhléns: ”Något helt nytt och spännande för oss”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HeminredningKungsängen

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev