Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Nu öppnar Lyko norska flaggskeppet: ”Ska vara lekfullt roligt och välkomnande”

Publicerad: 19 oktober 2021, 11:15

Vd Rickard Lyko framför flaggskeppsbutiken på Oslos paradgata Karl Johan.

I Lykos nya flaggskepp på Karl Johan ges stort utrymme för att testa, klämma och känna på produkter och stylingverktyg. Ambitionen är att skapa en välkomnande atmosfär där skönhet blir något roligt, säger Tom Thörnblom, kommunikation och hållbarhetschef.


Ämnen i artikeln:

LykoHälsa och egenvårdButikskoncept

I lördags klippte norska influencerduon Vegard Harm och Morten Hegseth bandet till Lyko Beauty Playground på paradgatan Karl Johan.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev