Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Nu har Björn Borg växt ur kalsongerna: ”Vi har gjort en otrolig förflyttning”

Publicerad: 18 mars 2019, 13:40

Att flytta ett varumärkes kärnvärde görs inte över natt. Men Björn Borg har delvis klivit ur kalsongerna och växer nu främst som sportvarumärke. ”Vi behöver öka närvaron i fysisk handel, det är där som volymerna finns”, säger vd Henrik Bunge.


Ämnen i artikeln:

Sport och fritidButikskonceptBjörn Borg

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News