Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Med nytt koncept ska Akademibokhandeln vinna kampen mot nätaktörerna

Publicerad: 16 maj 2017, 08:08

Akademibokhandeln utvecklar sitt butikskoncept för att möta konkurrensen från nätet. ”Det är avgörande för oss att kunderna värdesätter vår butiksupplevelse”, säger försäljningschefen.


Ämnen i artikeln:

Media och underhållningButikButikskonceptAkademibokhandeln

Hittills har två butiker fått det nya konceptet, den i Hansa-gallerian i Malmö och den i Uppsala. Dessutom håller Akademibokhandeln på att bygga om butiken på Mäster Samuelsgatan i Stockholm.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News