Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Lykos omnisatsning: ”20 procent av det vi säljer finns inte i butiken”

Publicerad: 16 oktober 2020, 08:10

I Mood-gallerian i Stockholm ligger Lykos minsta butik som precis fått en ansiktslyft till kedjans nya koncept. ”Det mindre formatet gör butiken mer intim och inbjudande för kunderna”, säger Erica Wredberg, försäljningschef på Lyko.


Ämnen i artikeln:

Butikskoncept

Butiken i Mood-gallerian har funnits sedan 2015 men stängde för några veckor sedan för att uppdateras till Lykos nya koncept. Först ut med det nya konceptet var den betydligt större

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Butikskoncept

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev