Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Livsviktig förändring – så ska Life vända förlust till vinst: ”Vridit och vänt på det mesta”

Publicerad: 5 november 2019, 13:22

Grönare varumärke, modernare butiker och ett personligare snack med kunderna. Nu tar hälsokedjan Life en ny position på de nordiska marknaderna. ”Nu ska vi möta människor på ett helt annat sätt”, säger vd Gunnel Åkerman.


Ämnen i artikeln:

Hälsa och egenvårdButikskonceptLife

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev