Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Kika in hos Åhléns nya skönhetskedja: ”Som en godisbutik”

Publicerad: 17 maj 2019, 05:21

Foto: Daniel Norman

När Åhléns nya koncept Beauty Bargain skapades fanns två kriterier: det ska vara lustfyllt för sinnet och det ska vara lustfyllt för plånboken. ”Det har vi lyckats med”, säger vd Caroline Hjelm-Cronstedt.


Ämnen i artikeln:

Hälsa och egenvårdButikskonceptÅhléns

Läs mer: Beauty Bargain redo att ta nästa steg – lanserar e-handel och öppnar fler butiker

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News