Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Kedjan som hjälper andra att koka ihop nya succékoncept

Publicerad: 23 april 2019, 07:54

Foto: Susan Berzelius

Det började med kakbak i Cullen Gilchrests kök. Sju år senare har företaget Union Kitchens tre butiker blivit marknadsplatser och skyltfönster för nystartade, små livsmedelsproducenter som vill testa produkter och möta sina presumtiva kunder.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorButikskoncept

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorButikskoncept

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev