Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Ikeas citysuccé: ”Sålt lika många kök som i ett medelstort varuhus”

Publicerad: 17 oktober 2017, 10:06

Foto: Andreas Heneborn

Ikeas pop-up-butik i Stockholms city är en succé. ”Kunderna har verkligen uppskattat tillgängligheten”, säger Miki Tabakovic, vice försäljningschef på Ikea Sverige.


Ämnen i artikeln:

HeminredningButikskonceptIkea

1,5 månad efter att Ikea öppnade den allra första popup-butiken i Stockholm, på Regeringsgatan, kan kundernas omdömen samlas ihop och beskrivas med ett ord: ”succé”.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev