Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Hon ska förnya klassiska ränder: ”Vi har hållit fast lite för mycket vid vårt arv”

Publicerad: 16 maj 2017, 09:26

Foto: Annika Af Klercker

Polarn o Pyret ska tvätta bort präktighetsstämpeln och göra sitt hållbara mode mer samtida. ”Vi ska göra evolution men inte revolution”, säger vd Nanna Hedlund.


Ämnen i artikeln:

KläderButikskonceptPolarn O. Pyret

Nanna Hedlund tillträdde som vd i februari 2016 och kom närmast från tjänsten som marknadsdirektör på Kicks.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News