Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Heta purpose-trenden bara växer: Här är möjligheterna – och fallgroparna

Publicerad: 12 januari 2021, 14:07

Trenden med värderingsdrivna företag har blivit allt hetare, inte minst till följd av pandemin. De som anammar ”puropse driven commerce” kan bli vinnare. Men det gäller att vara äkta, framhåller expertisen.


Ämnen i artikeln:

DetaljhandelnSvensk Digital Handel

– Trenden mot fler värderingsdrivna företag är kopplad till hållbarhetsarbetet, där fokuset ökat och där vi alla, såväl konsumenter som företag, känner att vi behöver ta ökat ansvar för framtiden

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News