Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Hemligheten bakom Elons säljlyft under corona: ”Är ju lite wowkänsla”

Publicerad: 29 mars 2021, 12:39

Våren 2019 inledde Elon sin stora butikstransformation – att gå från produktlager till inbjudande hemmamiljö. Cirka 70 procent av de 320 butikerna har i dagsläget ställt om till grunderna i det skalbara butikskonceptet. ”Med facit i hand ser vi att det här är framtiden”, säger Hans-Eric Schultz, försäljningsdirektör på Elon Group.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikButikskoncept

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HemelektronikButikskoncept

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News