Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Här testar Netonnet nytt format – har flyttat in tillfälligt i köpcentrum

Publicerad: 28 augusti 2019, 08:16

Netonnet testar pop up-formatet. ”Ger oss möjlighet att presentera oss närmare på de orter där vi inte har fysisk närvaro”, säger vd Susanne Holmström till Market.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikButikskonceptNetonnet

Läs mer: Handelns färskaste vd: ”Jag vill kunna bidra med ännu mer mod”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev