Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Här är Webhallens nya koncept: ”Ge möjlighet att klämma och känna”

Publicerad: 27 september 2019, 12:34

Webhallen har sjösatt ett nytt butikskoncept. Inledningsvis har butiken på Sveavägen och den vid Fridhemsplan, bägge i Stockholm, byggts om. ”Vi utvecklar och lyfter upplevelsen i butik”, säger chief marketing officer Fredrik Lindblad.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikButikskonceptWebhallen

Läs mer: Webhallens vd om det unika konceptet och varumärkets sprängkraft

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev