Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

H&M:s succétest – kunderna ger nya konceptet tummen upp: ”Varmt mottagande”

Publicerad: 7 mars 2018, 13:53

Foto: Daniel Norman

H&M verkar ha träffat rätt. Testet av ett nytt butikskoncept i Fältöversten i Stockholm har varit framgångsrikt, erfar Market. "Vi har fått många fina kommentarer", säger Amanda Larsson, presskontakt för H&M Sverige.


Ämnen i artikeln:

ModeButikskonceptH&M

Market har tidigare berättat att H&M-butiken i gallerian Fältöversten i Stockholm används för test av nytt butikskoncept. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeButikskonceptH&M

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev