tisdag21 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Gina Tricot släpper in andra varumärken – här är kedjans nya butikssatsning

Publicerad: 20 september 2018, 11:13

Gina Tricot lanserar ett nytt butikskoncept. ”Vi sätter kunden i fokus och jobbar på ett modernt sätt med sälj och inspiration”, säger varumärkeschefen Anna Appelqvist.

Ämnen i artikeln:

ButikskonceptGina TricotMode

Daniel Norman

daniel.norman@bonniernews.se


Läs mer: Mikael Sydner: Flirten med externa varumärken känns uppfriskande

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Market får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev