Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Från slasktratt till seriös retail – pop up är här för att stanna

Publicerad: 13 mars 2019, 13:14

Tillfälliga butiker är här för att stanna – pop up är hett och växer i betydelse. ”Det har gått från att vara en slasktratt till det som marknadsförs mest”, säger Peter Scherr och Rikard Lundberg på Popup Agency. Här ringar de in trenderna och den starka kopplingen till e-handeln.


Ämnen i artikeln:

Butikskoncept

Pop up-konceptet har mognat, från ”knalle-status” till ledningsgruppens agenda.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Butikskoncept

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News