Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Från film till konfektyr och upplevelser – så ska Ulrika Wallberg ta Hemmakväll in i den nya tiden

Publicerad: 13 december 2019, 09:40

Lite mindre än tre månader in i sitt nya vd-uppdrag kommenterar nu Ulrika Wallberg framtiden för Hemmakväll. ”Jag är imponerad över den omställning som bolaget har gjort. Nu ska vi bli ännu relevantare och ännu tydligare i vårt kunderbjudande”, säger hon.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorHemmakväll

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorHemmakväll

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev