Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Fortsatt udda – men nu ska Odd Molly springa snabbare

Publicerad: 9 maj 2019, 07:05

Som många andra är Odd Molly inne i ett större omställningsarbete. Här förklarar vd Jennie Högstedt Björk och CFO Johanna Palm varför butiksnätet hårdbantas och hur det moderna Odd Molly ska se ut. ”Vissa saker svider, men samtidigt känns det varje dag att vi är på rätt väg”, säger Johanna Palm.


Ämnen i artikeln:

KläderButikskonceptOdd Molly

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News