Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Exklusivt – här är Stadiums nya butikskoncept: ”Lekfullt men tydligt”

Publicerad: 20 september 2017, 09:45

Stadium fortsätter att utveckla sina butikskoncept. Efter premium-kedjan ”Pulse” kommer nu ”Gradum”, med tydlig omnikanalskänsla. Market har fått en exklusiv visning av butiken på Drottninggatan i Stockholm.


Ämnen i artikeln:

Sport och fritidButikButikskonceptStadium

Stadium lyfter butiksupplevelsen med det nya konceptet ”Gradum” (som är det interna namnet) som inledningsvis lanseras i Stockholm.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev