Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Euronics vill inte vara någon doldis längre - omprofilerar: ”Personliga mötet avgörande”

Publicerad: 16 januari 2018, 09:05

Euronics vill bli konsumenternas favorit när de ska handla ny hemelektronik. Nu omprofileras drygt 70 butiker för att bli tydligare mot konsument. Kedjan fokuserar på det personliga mötet.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikButikskonceptEuronics

Färg, form och tilltal gentemot konsument ska bli tydligare, både i butik och i marknadsföring.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News