Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Ettårskoll och växtvärk för Babya: ”Det kan bli både nätet och Norge framöver”

Publicerad: 16 november 2017, 08:57

Foto: Kristoffer Olsson

Efter ett år har nykomlingen Babya mer än 40 butiker – men missar målet. Nu laddar babykedjan om och ska öka farten. ”Både näthandel och Norge kan bli aktuellt på lite sikt”, säger styrelseordförande Magnus Berthling till Market.


Ämnen i artikeln:

Lek och hobbyButikskonceptLekia

Förra hösten fick Lekia tillökning med syskonet Babya.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News