Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

En vecka kvar – här berättar Afound-bossen om satsningen: ”Off-price i en fullprismiljö”

Publicerad: 7 juni 2018, 11:01

Nästa vecka lanseras H&M:s nya varumärke Afound. För Market berättar vd:n med om satsningen. ”Göra off-price till något man inte sett tidigare”, säger Fredrik Svartling


Ämnen i artikeln:

ModeH&M

Den 14 juni öppnar Afound på Drottninggatan i Stockholm, två dagar senare är det Malmös tur. I samband med öppningarna lanseras en digital marknadsplats.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeH&M

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev