Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Eko höjer tempot – här är receptet bakom succén: ”Vi vet att vi är attraktiva”

Publicerad: 4 november 2021, 13:51

Eko är på offensiven. I går öppnade kedjan sin tionde butik – den här gången i Uppsala. Market tittade in på stormarknaden och tog ett snack med vd Ted Berggren om:
✓ Planen för att accelerera tillväxten.
✓ Styrkorna i konceptet som lockar attraktiva kundgrupper.
✓ Tvärtom-strategin i relationen till leverantörerna.
✓ Utmaningen med egna varumärket.
✓ Plus: Bildspecial från nya butiken.


Ämnen i artikeln:

EkoButikskonceptButik

Det börjar bli en vana nu för Ted Berggren, ledningen och butikspersonalen: Vid varje butiksöppning står de och applåderar de första kunderna som kliver in i butiken.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

EkoButikskonceptButik

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev