Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Efter pop up-vågen – här är nästa trend: ”E-tailers etablerar som det vore 1995”

Publicerad: 25 november 2019, 13:04

Pop up, showroom, shop-in-shop – och sen då? ”För e-handlare finns det många fördelar med att tränga ut i den fysiska miljön och få ett verkligt möte med kunden”, säger retailtrendspanaren Magnus Ohlsson på We Hunt for Heads, och lanserar nästa lösning: fysisk butik.


Ämnen i artikeln:

ButikskonceptNetonnetDetaljhandelnÅhléns OutletPop up

Magnus Ohlsson, vd på We Hunt for Heads.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News