Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Därför växlar Willys upp – Kungsbacka först ut med ny profil: ”Blir modernare”

Publicerad: 25 september 2018, 11:08

Foto: Gustaf Olsson

Willys-kedjan står inför en omfattande förnyelse. Snart är det dags för den första enheten med den nya profilen att slå upp portarna. ”Vi vässar Willys”, säger kommunikationschefen Johanna Eurén.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorButikskonceptWillys

Det har gått tio år sedan den förra stora uppgraderingen av Axfoods lågprisprofil, det så kallade Wilma-projektet. Efter flera uppdateringar tar kedjan nu ett större grepp.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News