Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Coronakrisen gör ettåringen mer noggrann: ”Måste känna oss 100 procent bekväma”

Publicerad: 6 maj 2020, 13:35

Åhléns nya skönhetssatsning firar ett år i dagarna. Och Beauty Bargain vill fortsätta växa med fler butiker – men coronapandemin innebär nya utmaningar.


Ämnen i artikeln:

Hälsa och egenvårdExpansionCorona

Läs mer: Åhléns nya skönhetskedja ska växa: ”Vi har flera planer på gång”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News