Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

City Gross ger sig in i lågprismatchen – satsar på Cash-konceptet

Publicerad: 20 juni 2019, 07:23

Foto: Lars Welin

City Gross ska satsa på sitt lågpriskoncept – Cash. Blir det lyckat är planen expansion. ”Jag ser stor potential”, säger affärsområdeschef Daniel Forss.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorButikskonceptLågprisCity Gross

Lågpristrenden har vuxit sig starkare i dagligvaruhandeln. Willys presterade överlägset bäst tillväxt av de stora aktörerna 2018 och kedjor som Lidl, ÖoB och Rusta är på offensiven.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News