Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Brandfacklan: ”Nu är den perfekta tiden att öppna en fysisk butik”

Publicerad: 4 april 2019, 10:52

Hon sågar nejsägarna, snacket om butiksdöden – och öppnar fysisk handel i centrala London. Elisha Carter hos modeuppstickaren The Cherry Moon ser stora möjligheter. Här förklarar hon varför – och får både ris och ros av fyra svenska handelsprofiler.


Ämnen i artikeln:

ButikButikskonceptIntersportHUI Research

Läs mer: Thomas Ohlén: Nej, det är inga problem att locka kunder till fysiska butiker

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev