Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Återvändare ska höja upplevelsegraden på Mood Stockholm: ”Något utöver det vanliga”

Publicerad: 14 december 2021, 09:53

Gallerian Mood Stockholm fortsätter att profilera sig inom upplevelsebaserad shopping. Nu återöppnar konceptet Blank The Hub – denna gång med ett större fokus på events.


Ämnen i artikeln:

MarknadsplatsGalleria

Franchisekonceptet Blank The Hub beskriver sig som plattform för varumärken inom mode, inredning och hudvård och finns på fyra orter i Sverige.

I Mood Stockholm har kedjan gjort flera gästspel i form av en pop up-butik och en butik under namnet Bygones.

Nu återöppnar Blank the Hub – denna gång med ett större fokus på events som liveframträdanden, produktlanseringar och modevisningar. Den nya lokalen i Mood ska även inrymma en kaffebar. 

– Vi lägger stor vikt vid att erbjuda våra besökare något utöver det vanliga och Blank the Hubs mix av spännande varumärken, events och service går helt i linje med den visionen, säger Cecilia Åkesson, centrumchef för Mood Stockholm.

LÄS MER: AMF kraftsamlar – och tillsätter gemensam ledning för sina citygallerior

Cecilia Åkesson, centrumchef för Mood Stockholm.

 

Helen Preutz

Reporter

helen.preutz@bonniernews.se

Ämnen i artikeln:

MarknadsplatsGalleria

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev