Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Zalando-bossen om digitala shoppinggator, innovationer och nya målgrupper

Publicerad: 6 december 2017, 14:44

Zalando jobbar intensivt med att knyta till sig fler partners – för att bredda utbudet och fortsätta växa. Men det handlar också om att locka nya kundgrupper. ”Vi ser en stor potential i att få fler män som kunder”, säger Carsten Keller på Zalando.


Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev