Digitala handelsplatser
Willys recept för lönsam e-handel: Egna hämtskåp
Publicerad: 17 februari 2017, 08:22
Foto: Kristin Lidell
Butikerna står i fokus i Willys e-handelssatsning. Där har de skapat särskilda hämtskåp där kunden kan hämta sin beställning. ”Det är mer lönsamt”, säger e-handelschefen.
– Vi har satsat mycket på dem för att vi tror att det är ett ekonomiskt bättre val, både utifrån ett kundperspektiv men också utifrån vårt perspektiv. Det är mer
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.