Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Välmående Old Navy och e-handeln i fokus när Gap stakar ut vägen framåt

Publicerad: 7 september 2017, 07:16

Foto: Shutterstock

Gap vill växa. Därför skiftar koncernen fokus till online samtidigt som de varumärken som går bäst prioriteras. ”Vi ska leverera tillväxt genom att finnas där våra kunder handlar”, säger vd Art Peck.


Ämnen i artikeln:

ModeE-handel

– De senaste två åren har vi gjort betydande framsteg i arbetet med att få en bra produkt i våra kunders händer mer systematiskt och snabbare än någonsin, säger Art

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeE-handel

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev