Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Tio retailjättar talar ut om e-handeln – prognoser, planer och prioriteringar: ”Kommer stå för mer än 50 procent”

Tio retailjättar talar ut om e-handeln – prognoser, planer och prioriteringar: ”Kommer stå för mer än 50 procent”

E-handeln rusar vidare och beräknas stå för hälften av kommersen framöver. Men samtidigt betonas också vikten av att gifta kanalerna med varandra och skapa en bättre kundresa. Det spår tio nyckelpersoner hos lika många tunga retailaktörer i en stor enkät som Market har genomfört. Här ger de en unik inblick i sina planer, fokusområden och prognoser för e-handeln – nu och i framtiden.

Publicerad: 2 mars 2022, 09:45

Ämnen i artikeln:

E-handelÅhlénsApoteketMioKappahl

Tio tunga namn talar ut om e-handel. Market har frågat Åhléns, Elon, Mestergruppen, Rusta, Media Markt, Apoteket, Dustin, Kappahl, Mio och Cervera om hur de ser på framtiden för e-handeln.

Efter två år med hantering och parering av pandemin och till slut slopade restriktioner kommer konsumenterna i viss utsträckning tillbaka till butikerna.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev