Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Svärdson ska bli störst på mat också – Delitea siktar på utökat sortiment

Publicerad: 1 februari 2018, 09:02

Matkriget på nätet trappas upp – då sticker Pär Svärdsons Delitea ut hakan. ”Vill man bli störst behöver man bli bäst. Och det ska vi bli på sikt”, säger Pär Svärdson, till Market


Ämnen i artikeln:

DagligvarorE-handel

Något i skymundan av Apotea fortsätter även Pär Svärdsons e-handelssatsning på mat, Delitea, att vinna mark.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorE-handel

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News