Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Succén hos Zalando har gett mersmak – Indiska satsar internationellt

Publicerad: 9 september 2020, 13:24

Foto: Emma Shevtzoff

Succén på Zalando har gett mersmak. Nu anpassar Indiska den egna näthandeln till flera länder genom att lansera den på fyra språk. ”Mellanöstern är en spännande marknad, så vi testar arabiska nu”, säger vd Karin Lindahl som ser stora internationella möjligheter.


Ämnen i artikeln:

HeminredningKläderE-handelIndiskaMarknadsplatsExpansion

Läs mer: Störningar i verksamheten sabbade för Indiska – som gick med förlust igen

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev