Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Studie: Webrooming mycket vanligare än showrooming

Publicerad: 24 februari 2017, 08:19

Det är mycket vanligare att först göra research på nätet och sedan handla i en fysisk butik än att först göra research i fysisk butik och sedan handla på nätet.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikModeE-handel

Många handlare oroar sig för att konsumenterna bara ska använda deras butiker som skyltfönster och sedan handla det de vill ha billigare på nätet.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HemelektronikModeE-handel

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev