Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Storsatsning på ”svart fredag”

Publicerad: 3 november 2015, 08:39

Black Friday och Cyber Monday är stort i USA. I år väntas ett genombrott också i Sverige. ”Fler företag satsar”, säger Arne Andersson på Postnord.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikMedia, lek och nöjeMedia och underhållningE-handel

Shoppingfenomen som Black Friday och Cyber Monday har länge markerat säljstarten för den amerikanska julhandeln och nu planerar ännu fler svenska detaljister motsvarande företeelse.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev