Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Social commerce – marknad med miljardpotential: ”Gäller först och främst att vänja kunderna”

Publicerad: 20 december 2021, 09:02

Medan shopping i sociala medier är vardagsmat för kinesiska och amerikanska konsumenter befinner sig fenomenet ännu i sin linda här i Sverige. Men potentialen är stor, inte minst för mindre handlare, som ofta har en nära relation med sina följare, tror Sara Öhman, konsult inom datadriven marknadsföring och kommunikation. Här reder hon ut begreppen och ger sina bästa råd till svenska handlare.


Ämnen i artikeln:

Sociala medierE-handelDigitalisering

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev