Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Snabba resultat för Gina Tricot online – satsning gav 50-procentig säljökning

Publicerad: 18 september 2017, 11:42

Gina Tricot har satsat hårt på att få fart på nätförsäljningen. ”Vi har ökat med 50 procent under sommaren”, säger vd Magnus Månsson.


Ämnen i artikeln:

KläderE-handelGina Tricot

Gina Tricot har haft det tufft i några år. Och digitaliseringen innebär nya krav genom ett förändrat konsumentbeteende.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderE-handelGina Tricot

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev