Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Samspelet med kunderna hjälper skönhetskedjan att växa på nätet

Publicerad: 12 november 2018, 12:41

Snabbt och enkelt utan långa nedladdningstider och med många valmöjligheter för betalningar och leveranser – allt utifrån den enskilda kundens preferenser. Det i kombination med ett attraktivt sortiment är receptet till ett framgångsrikt e-handelsföretag, enligt Lykos vd.


Ämnen i artikeln:

Hälsa och egenvårdE-handelLyko

Lyko startade som ett renodlat e-handels­företag för hud- och hårvårdsprodukter. Men när företaget gick samman med Bellbox för fyra år sedan fick man också ett antal butiker, som i dagsläget

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev