Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Så ska Dressmann bli en vinnare digitalt – Varner skapar ny organisation

Publicerad: 13 februari 2018, 12:55

Varner Gruppen samlar den digitala verksamhet för alla sina kedjor under ett och samma tak. ”Vi får en mycket mer strömlinjeformad organisation och en stark professionell miljö”, säger Dressmanns marknadschef Knut Vidar Nilsen.


Ämnen i artikeln:

ModeE-handelVarner

Varner Gruppen, som äger modekedjor som Dressmann, Cubus, Bikbok och Volt, samlar de digitala enheterna för sina kedjor i en gemensam organisation.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeE-handelVarner

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News