Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Så låter nya Ikeakatalogen – möbler ska säljas med klassisk opera

Publicerad: 7 augusti 2018, 11:43

Foto: Skärmdump

Ikeas produktkatalog är en klassiker. För att presentera nästa års nyheter har den blågula heminredningsjätten tagit till ett nytt grepp: Opera.


Ämnen i artikeln:

Heminredning

Inför lanseringen av  Ikeas kommande produktkatalog har möbeljätten valt ett lite annorlunda sätt för att närma sig kunderna.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Heminredning

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News