Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Ridå ner för klassiska Halens

Publicerad: 16 november 2016, 07:41

Foto: Pontus Edman

Ett klassiska varumärke går i graven. Consortio Fashion Group vill fimpa varumärket Halens för att i stället lägga all kraft på Cellbes och Bubbleroom.


Ämnen i artikeln:

HeminredningModeE-handelButikBubbleroomCellbes

– Vi har länge investerat i att digitalt transformera Consortio Fashion Group och med denna omstrukturering vill vi möjliggöra en utökad kommersiell satsning i våra mer nischade modevarumärken Cellbes och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev