Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Postorderklassiker pressar nätbutiker

Publicerad: 12 februari 2014, 07:09

E-handeln växer snabbt och samtidigt hårdnar kampen om kunderna.Men gamla postorderföretag behåller sin starka ställning.– De har upparbetade relationer, förstår kunden och kan logistiken, säger detaljhandelsexperten Jonas Arnberg på United Minds.


Svenska konsumenter väljer i ännu högre grad nätet när de shoppar – och förra året beräknas e-handeln ha omsatt över 37 miljarder kronor.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News