Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Polarn o Pyrets lyckade onlinesatsning ska visa väg för övriga RNB-bolag

Publicerad: 19 oktober 2017, 10:16

Foto: Annika Af Klecker

Två års ökad digital skärpa betalar sig för Polarn o Pyret. Nu kan bolaget visa vägen för resten av RNB:s varumärken. ”Vi har förbättrat oss på alla fronter och har omnikanalsförsäljningen på plats”, säger vd Nanna Hedlund.


Ämnen i artikeln:

KläderE-handelPolarn O. Pyret

När Polarn o Pyret nyligen redovisade det bästa resultatet sedan räkenskapsåret 2010/2011 hölls bolagets e-handel fram som en av de stora framgångsfaktorerna.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev